13-18 v kovat pallot kesäharjoitukset edistyneille Olarissa - Yellow taso 2

Pvm06.06. - 09.06.2022
Tapahtuman nimi13-18 v kovat pallot kesäharjoitukset edistyneille Olarissa - Yellow taso 2
Tapahtuman kuvausNämä kesäharjoitukset ovat tarkoitettu 13-18 -vuotiaille Smash-Espoon valmennuksessa oleville Yellow tason 2 pelaajille tai vastaavan tason edistyneille kovan pallon pelaajille, jotka ovat hyväksytty mukaan ennakkohaun jälkeen (Ennakkohaku on Smash-Espoon kotisivullla).

Lue alta tapahtuman tiedot huolellisesti ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla "Ilmoittaudu (kirjautumatta)".

Huomioi, että kesäharjoituksien maksu on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.

Harjoitukset koostuvat neljän päivän tehoharjoituksista maanantaista torstaihin päivittäin klo 15-17 eli yhteensä tulee 8 tuntia. Harjoituksiin kuuluu fysiikkaharjoittelua, lajitreenejä ja peliharjoituksia.

- Ryhmäkoko max. 4 pelaajaa.
- Kurssiaika on päivittäin ma-to klo 15-17.
Kurssin kesto on yhteensä 8 tuntia.

Katso tarkat tiedot sekä valmennusehtomme peruutusehtoineen kesäharjoituksiin verkkosivustoltamme :

Ilmoittautumalla ja maksamalla hyväksyt em. valmennusehtomme.

--HUOM--
- Kurssille ei ole sisar- tai muut alennukset voimassa.
- Kurssiin ei kuulu T-paitaa eikä ruokailua, joten ne kohdat voit jättää tyhjäksi.

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen on tullut perille.

Osallistujille lähetetään kurssikirje sähköpostilla viikkoa ennen kurssia (kurssia edeltävänä maanantaina).
Jonotus sallittuEi
Lisätty15.02.2022 13:44