TEAM SPORTIA -Kokopäiväleiri 6-13 v Olarissa - 3 pvää

Pvm08.08. - 10.08.2022
Tapahtuman nimiTEAM SPORTIA -Kokopäiväleiri 6-13 v Olarissa - 3 pvää
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot huolellisesti ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla "Ilmoittaudu (kirjautumatta)".

Huomioi, että kurssimaksu on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.

Leiri sisältää ainakin 2,5 tuntia tennistä ja 2,5 tuntia muuta ohjattua toimintaa kuten muita urheilulajeja, leikkejä sekä pelejä. Viimeisenä päivänä pelataan leiriturnaus sekä tehdään yhteinen retki.

- Leiri on tarkoitettu 6-13 -vuotiaille.
- Pelaajat jaetaan leirin alussa em. sopiviin tasoryhmiin (RED; ORANGE, GREEN, YELLOW).

Huom! Green ja Yellow- tason pelaajien kannattaa varmistaa ennen ilmoittautumista, että leirille mahtuu mukaan/pelaajia on riittävästi (smash-espoo@smash.fi).

- Ryhmäkoko max. 6 / ohjaaja
- Leiri on maanantaista keskiviikkoon päivittäin klo 9.00 - 15.00.
- Tennismailan saa tarvittaessa lainaksi

Lapsiparkki (klo 8-9 ja klo 15-16): Halutessasi voitte tuoda lapsesi kurssipaikalle jo klo 8 ja hakea vasta klo 16. Tänä aikana hänestä huolehtii ja hänelle järjestää ohjelmaa yksi ohjaajistamme. Lapsiparkin hinta sisältyy leirin hintaan.

Katso tarkat tiedot sekä valmennusehtomme peruutusehtoineen kokopäiväleirille verkkosivustoltamme :

Ilmoittautumalla ja maksamalla hyväksyt em. valmennusehtomme.

--HUOM--
Muista ilmoittaa mahdollinen ruoka-aine-allergia.

Alennuksia ei voi yhdistää:
- Sisaralennuksen -10% (toiselle saman perheen jäsenelle samalla kurssilla) saat laittamalla alennuskoodiksi "ale10".
- Lisäviikkoalennus -10% saat laittamalla alennuskoodiksi "ale10".
- Vähintään 2h/viikko harjoittelevan kausivalmennettavan alennuksen -20% saat laittamalla alennuskoodiksi "ale20".

HUOM!
Alekoodia käyttäessäsi, huomioi että kirjoitat koodin oikein (kirjasinkoko)

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen on tullut perille.

Osallistujille lähetetään kurssikirje sähköpostilla viikkoa ennen kurssia (kurssia edeltävänä maanantaina).
Lisätty15.02.2022 13:09