Perhetennis-kesäkurssi 4-8 v Olarissa

Pvm01.08. - 04.08.2022
Tapahtuman nimiPerhetennis-kesäkurssi 4-8 v Olarissa
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot huolellisesti ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla "Ilmoittaudu (kirjautumatta)".

Huomioi, että kurssimaksu on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.

Perhetenniksessä on mukana yksi 4-8 v. lapsi ja aikuinen. Kurssi on loistava ensiaskel tenniksen pariin ja sillä tutustutaan tennikseen lapsen ehdoilla. Mukana oleva aikuinen saa vinkkejä ja ohjeita, miten lapsen kanssa kannattaa pallotella ja mihin kiinnittää huomiota.

- Perhetennis on suunnattu 4-8 -vuotiaille.
- Ryhmäkoko max. 6 / ohjaaja
- Kurssiaika on päivittäin ma-to klo 18-19.
Kurssin kesto on yhteensä 4 tuntia.
- Tennismailan saa tarvittaessa lainaksi

Katso tarkat tiedot sekä valmennusehtomme peruutusehtoineen perhetenniskurssille verkkosivustoltamme :

Ilmoittautumalla ja maksamalla hyväksyt em. valmennusehtomme.

--HUOM--
- Kurssille ei ole sisar- tai muut alennukset voimassa.
- Kurssiin ei kuulu T-paitaa eikä ruokailua, joten ne kohdat voit jättää tyhjäksi.

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen on tullut perille.

Osallistujille lähetetään kurssikirje sähköpostilla viikkoa ennen kurssia (kurssia edeltävänä maanantaina).
Ilmoittautuneita6 (2) / 6
Lisätty15.02.2022 11:47