***PERUTTU*** Minitennis-kesäkurssi 5-9 v Olarissa

PaikkaEspoo, Olarin tennishalli
Pvm25.07. - 28.07.2022
Tapahtuman nimi***PERUTTU*** Minitennis-kesäkurssi 5-9 v Olarissa
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot huolellisesti ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla "Ilmoittaudu (kirjautumatta)".

Huomioi, että kurssimaksu on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.

Kurssilla tutustutaan tennikseen monipuolisin menetelmin ja välinein, tavoitteena päästä mukaan lajiin ja sytyttää innostus.

- Minitennis on suunnattu 5-9 -vuotiaille.
- Ryhmäkoko max. 6 / ohjaaja
- Kurssiaika on päivittäin ma-to klo 17-18.
Kurssin kesto on yhteensä 4 tuntia.
- Tennismailan saa tarvittaessa lainaksi

Katso tarkat tiedot sekä valmennusehtomme peruutusehtoineen minitenniskurssille verkkosivustoltamme :

Ilmoittautumalla ja maksamalla hyväksyt em. valmennusehtomme.

--HUOM--
- Sisaralennuksen -10% (toiselle saman perheen jäsenelle samalla kurssilla) saat laittamalla alennuskoodiksi "ale10".
- Kurssiin ei kuulu T-paitaa eikä ruokailua, joten ne kohdat voit jättää tyhjäksi.

HUOM!
Alekoodia käyttäessäsi, huomioi että kirjoitat koodin oikein (kirjasinkoko)

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen on tullut perille.

Osallistujille lähetetään kurssikirje sähköpostilla viikkoa ennen kurssia (kurssia edeltävänä maanantaina).
IkäryhmäLapset
Lisätty14.02.2022 20:58