Team Sportia Pingisleiri

KentätSulkapallokenttä 1
Pvm13.06. - 17.06.2022
Tapahtuman nimiTeam Sportia Pingisleiri
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Leiriä ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen sulkeutuu su 5.6.2022 klo 23!

Pingisleiri on tarkoitettu 10-16 -vuotiaille, pingiksestä kiinnostuneille pelaajille. Leiri sopii hyvin aloittelijoille, sekä aiemmin pingistä harrastaneille pelaajille. Yhden leiripäivän aikana harjoitellaan ja pelataan yhteensä ainakin 2,5 pingistä, sekä 2,5h muuta oheisliikuntaa. Leirimaksu sisältää lounaan. Lisätietoa leiristä:
Ari Ahokas
ari.ahokas@smashtennis.fi

Lapsiparkki (klo 8-9 ja klo 15-17): halutessasi voit tuoda lapsesi kurssipaikalle jo klo 8 ja hakea vasta klo 17. Tänä aikana hänestä huolehtii ja hänelle järjestää ohjelmaa yksi ohjaajistamme. Lapsiparkin hinta sisältyy leirin hintaan.

Ilmoittautumalla kurssille sitoudut kurssin valmennus- ja maksuehtoihin, jotka löytyvät tarkemmin sivun alareunasta osoitteesta: https://smashtennis.sporttisaitti.com/pingis/valmennus-ja-kurssit/lasten-kesaleirit/

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen on tullut perille. Osallistujille lähetetään leirikirje sähköpostilla viikkoa ennen leiriä (leiriä edeltävänä maanantaina).

--HUOM--

*** SMASHIN VALMENNETTAVAN ALENNUS JA SISARALENUS- TAI LISÄVIIKKOALENNUS EIVÄT OLE YHDISTETTÄVISSÄ. ***

Jos alekoodien käytöstä tulee kysyttävää, viestiä voi laittaa osoitteeseen smash@smashtennis.fi tai soittaa numeroon 050 5111231 ennen leirille ilmoittautumista.
LajiPingis
Lisätty09.02.2022 12:30