***Peruttu***Lassin Lyöntiklinikka - TEEMA: Verkkopeli [TASO 1-2]

Pvm13.03.2022
Tapahtuman nimi***Peruttu***Lassin Lyöntiklinikka - TEEMA: Verkkopeli [TASO 1-2]
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla
[JÄSEN: "ilmoittaudu (TennisClub-tunnuksella)"
[EI JÄSENET: ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”]
Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla.

Lassin Lyöntiklinikka tunnilla harjoitellaan teeman mukaisesti valmentajan johdolla. Klinikkatunnilla pureudutaan klinikan teemana olevan lyönnin tekniikkaan pelaajakohtaisesti ja tehdään runsaasti toistoja eri harjoitteiden kautta.

Mikäli olet epävarma mikä on sinulle sopiva taso [1—2 vai 3-5] ota yhteyttä lassi.nykanen@smashtennis.fi

Maksamalla osallistumismaksun vahvistat paikkasi kurssille. Mikäli kurssi on täynnä, jonotuspaikoille ilmoittautuminen on mahdollista järjestelmän kautta.

Peruutukset kurssilta vain lääkärintodistusta vastaan.

Tapahtuman vetäjänä Lassi Nykänen.
Lisätty02.02.2022 20:44