Smash-Espoo sisäinen peliharjoitustreeni - GREEN

Pvm07.05.2022
Tapahtuman nimiSmash-Espoo sisäinen peliharjoitustreeni - GREEN
Tapahtuman kuvausHUOM! HUOM! HUOM!
Tämä on sitova ilmoittautuminen GREEN-sarjaan (Pelaajalla oltava vihreätäpläpallon pallottelutaidot). Rahat palautetaan vain lääkärintodistusta vastaan, jolloin maksun palautuksesta vastaa Smashin laskutus (Helsinki).

Tour on Smash-Espoon sisäinen lauantai-pelipäiväsarja ja osallistumisvaatimuksena on vihreätäpläpallon pallottelutaidot!!! Kysy ensin Timolta, jos et tiedä mihin sarjaan sinun kannattaa osallistua.

ILMOITTAUTUMISOHJEET:

TARKISTA, ETTÄ OLET ILMOITTAUTUMASSA OIKEAAN SARJAAN!

1. Lue tapahtuman kuvaus ja aloita sitten ilmoittautuminen valitsemalla "Ilmoittaudu (kirjautumatta). HUOM! ÄLÄ VALITSE "Ilmoittaudu (TennisClub-tunnuksella)"

2. Täytä lomakkeeseen PELAAJAN etunimi ja sukunimi sekä HUOLTAJAN puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

3. Vahvista ja maksa ilmoittautuminen verkkomaksuna. (Ilman maksua ilmoittautumista ei huomioida).

HUOM! HUOM! HUOM!
Tämä on sitova ilmoittautuminen GREEN eli vihreätäpläpallon peliharjoitustreeniin. Rahat palautetaan vain lääkärintodistusta vastaan, jolloin maksun palautuksesta vastaa Smashin laskutus (Helsinki).

Osallistumisvaatimuksena on vihreätäpläpallon pallottelutaidot!!!

ILMOITTAUTUMISOHJEET:

TARKISTA, ETTÄ OLET ILMOITTAUTUMASSA OIKEAAN HARJOITUKSEEN!

1. Lue harjoituksen kuvaus ja aloita sitten ilmoittautuminen valitsemalla "Ilmoittaudu (kirjautumatta). HUOM! ÄLÄ VALITSE "Ilmoittaudu (TennisClub-tunnuksella)"

Ilmoittautuminen ja harjoitusmaksu on tehtävä harjoitusviikon tiistaihin mennessä.

Peliharjoitustreenit ovat Olarin liikuntahallissa alla mainittuina päivinä klo 12-17. Pelaajille ilmoitetaan tarkempi aikataulu sähköpostitse viimeistään kisaviikon keskiviikko-iltana. Mikäli jotain harjoitusta ei järjestetä, niin tästä ilmotetaan kuten edellä.

Lisätietoa:

GREEN JA YELLOW TIIMIT:
Timo Etumäki, timo.etumaki@smashtennis.fi, p. 045-173 2727

****************************************
NOTE! NOTE! NOTE!
This is a binding registration for the GREEN BALL Game practise.. The money will only be refunded against a medical certificate, in which case Smash's invoicing (Helsinki) will be responsible for refunding the payment.

The participation requirement is green ball ballingl skills !!!

REGISTRATION INSTRUCTIONS:

CHECK THAT YOU ARE REGISTERING FOR THE RIGHT GAME PRACTISE.!

1. Read the practise description and then select "Ilmoittaudu (kirjautumatta) to start registering. NOTE: DO NOT SELECT "Ilmoittaudu (TennisClub-tunnuksilla) "

2. Fill in the form with the PLAYER's first and last name and the GUARDIAN phone number and e-mail address.

3. Confirm and pay for online registration. (registration will not be considered if is it not paid).

Registration and practice payment must be made by Tuesday of practice week.

The game practice will be at Olari Sports Hall on the days mentioned below from 12-17. Players will be notified of the more detailed schedule by email no later than Wednesday night of the game practice week. If there is no practice, this will be announced as above.

More information:

GREEN JA YELLOW TEAMS: