*PERUTTU* Squashin peruskurssi

Kentät3, 4, ja 5
Pvm29.01. - 30.01.2022
Tapahtuman nimi*PERUTTU* Squashin peruskurssi
Tapahtuman kuvausAloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Kurssia ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Peruskurssi järjestetään lauantaina ja sunnuntaina klo 9.30-11.00. Kolmen tunnin kurssit sisältävät squashin lyöntitekniikoita, pelaamisen taktiikkaa, sekä liikkumisharjoitteita.

Omaa mailaa tai aiempaa kokemusta ei tarvita!

Lisätiedot:
Ari Ahokas
ari.ahokas@smashtennis.fi

Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smashtennis.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.
LajiSquash
Lisätty13.12.2021 16:34