Välipäivien Padel Americano PERUTTU

Kentät1-4
Pvm29.12.2021
Tapahtuman nimiVälipäivien Padel Americano PERUTTU
Tapahtuman kuvausIlmoittautuminen sulkeutuu 27.12.2021 klo 12.00 mennessä!

Lue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Kurssia ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Tervetuloa mukaan Padel Americanoihin!

Pelaamme Americanoa neljällä kentällä yhtä aikaa niin, että jokainen pelaa jokaista vastaan. Americanossa ei ole omaa peliparia vaan pelikaveri vaihtuu joka pelin jälkeen.
Säännöt ovat muutoin samat kuin normi-padelissa mutta pistelasku on erilainen: jokainen pelaaja syöttää neljä palloa putkeen vuorotellen ja jokaisesta voitetusta pallosta saa yhden pisteen. Peli päättyy kun 24 pistettä on pelattu.

Pelipaikka on Arena Center, Alakiventie 2, 00920 Helsinki. Tapahtuman hinta per pelaaja on 20€, ja se maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. 16 nopeinta mahtuu mukaan. Americanon voittaja ei ole ainoa joka tapahtumassa palkitaan.

Joulun välipäivien Americano on avoin kaikille Smashin jäsenille, joilta pallottelu luonnistuu. Hauska tapa sulatella joulupöytää ja tehdä tilaa uudelle vuodelle. Tule siis mukaan nauttimaan padelista ja mahdollisesti löytämään itsellesi uusia ystäviä ja pelikavereita lajin- ja seuran sisältä.

Rauhallista Americanon odotusta!
LajiPadel