Tenniksen 2 h treenit (Tasot 2-3)

Kentät7-8
Pvm21.05.2022
Tapahtuman nimiTenniksen 2 h treenit (Tasot 2-3)
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos treenit on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. 2 tunnin treenejä ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Kahden tunnin treenit on tarkoitettu kaikille tenniksen aikuisvalmennusryhmissä pelaaville tai muille tasoon sopiville pelaajille. Pelaajille järjestetään treenejä tasoryhmissä. Ohjelmaan kuuluu 1 h tennisopetusta ja 1 h peliä. Treeneihin otetaan korkeintaan 4 henkilöä / kenttä.

Tasojen 2-3 kuvaukset, joille treeni on tarkoitettu:
Taso 2: Pallottelu sujuu kohtalaisesti takakentältä kovalla tennispallolla.
Taso 3: Pallottelu sujuu myös liikkeestä ja pituutta vaihdellen. Kaikki eivät tällä tasolla pelaa vielä sujuvasti syötöllä. Tyypillisesti 1-2 vuotta 1-3 kertaa viikossa tennistä pelannut on tason 3 pelaaja.

Valmentajana kahden tunnin treeneissä toimii Janne Eerikäinen, lisätietoja sähköpostilla janne.eerikainen@smashtennis.fi.

Osallistumisen treenihin voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smashtennis.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.
Ilmoittautuneita8 (4) / 8
Lisätty23.11.2021 17:51