PERUTTU Perhetenniskurssi 3-8-vuotiaille Smash Centerissä

Kentät5
Pvm20.11. - 21.11.2021
Tapahtuman nimiPERUTTU Perhetenniskurssi 3-8-vuotiaille Smash Centerissä
Tapahtuman kuvausKahden tunnin mittaiselle perheliikunta- / tenniskurssille osallistuu yksi aikuinen yhdessä 3-8 -vuotiaan lapsen kanssa. Kurssin aikana lapsi tutustuu aikuisen kanssa palloon ja oman kehon koordinaatioon sekä ottaa ensiaskeleita pallonkäsittelytaidoissa ja liikunnallisissa perustaidoissa. Kurssi valmistaa lasta siirtymään vanhemman kanssa perheliikuntaan tai perhetennikseen, tai minitennikseen itsenäisesti ilman vanhempaa.

Osallistumismaksu on 36€ / lapsi & aikuinen. Kurssin valmentajana toimii Satu Sarelainen. Kurssi toteutuu, mikäli ilmoittautujia on vähintään kuusi.

Aloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”.

Ilmoittautuessa kirjoita nimi-kenttään osallistuvan aikuisen nimi ja lisätiedot-kenttään osallistuvan lapsen nimi.

Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun.

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen tapahtumaan voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smashtennis.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.
Lisätty18.10.2021 12:37