Team Sportia harrastajasulkis (kaksinpeli)

Kentät9, 10, 11 ja 12
Pvm20.11.2021
Tapahtuman nimiTeam Sportia harrastajasulkis (kaksinpeli)
Tapahtuman kuvaus*ILMOITTAUTUMINEN SULKEUTUU 17.11. klo 18*

Lue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos kilpailu on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Kilpailua ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Tervetuloa osallistumaan Smash-Sulkiksen harrastajille (max. C-luokitus) suunnattuun sulkapallokilpailuun! Kilpailussa ei ole erikseen naisten ja miesten sarjoja, vaan kaikki pelaavat samassa kaaviossa. Jokaiselle pelaajalle tulee vähintään kolme peliä turnauksen aikana. Pelit alkavat lauantaina klo 10, tapahtuman loppuaika on suuntaa-antava arvio.

Osallistumismaksu 25€/hlö sisältää pelipallot.

Lisätietoa kilpailusta sulkapallon vastuuvalmentajalta Ari Ahokkaalta osoitteesta ari.ahokas@smashtennis.fi
Lisätty01.10.2021 13:04