Muusikkosulkapallo 2021 - Miehet nelinpeli, avoin luokka

Pvm23.11. - 24.11.2021
Tapahtuman nimiMuusikkosulkapallo 2021 - Miehet nelinpeli, avoin luokka
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos kilpailu on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Kilpailua ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Kilpailuun saavat osallistua kaikki musiikkialan ammattilaiset (muusikot, konsertti- rock- ja iskelmälaulajat, säveltäjät, musiikinopettajat, levytuottajat, konserttijärjestäjät, äänittäjät, musiikkitoimittajat jne.). Korkein sallittu tasoitus on B-luokan tasoitus. Pelaaja voi osallistua korkeintaan kahteen sarjaan.

Otteluvoittoon tarvitaan kahden erän voitto. Ensimmäisenä 21 pistettä saanut voittaa erän. Pallon voittanut lisää aina yhden pisteen tulokseensa. Mikäli tilanteeksi tulee 20-20, voittaa erän se, joka voittaa jatkossa kaksi peräkkäistä palloa (kahden pisteen ero vaaditaan). Mikäli tilanteeksi tulee 29-29, voittaa erän se, joka voittaa 30. pisteen. Erän voittanut aloittaa seuraavan erän syötöt. Kun ensimmäinen pelaaja saavuttaa erässä 11 pistettä pidetään 60 sek. tauko. Erien välillä pidetään kahden minuutin tauot. Pelaajat tuomitsevat itse ottelunsa. Kaksinpelisarjoissa ensimmäisellä kierroksella pudonneille järjestetään lohdutussarja. Pelaaja on velvollinen itse ottamaan selvää otteluajoistaan ennen kisaa ja kisan aikana. Järjestäjä antaa peleihin muovipallot, jos pelaajat itse haluavat saavat he pelata pelit omilla aidoilla sulilla.

Ottelut pelataan ti-ke klo 9.00-15.00 välisenä aikana. Ilmoita nelinpeliparisi nimi, sekä mahdolliset esteet ilmoittautumisen yhteydessä Lisätiedot -kenttään.

Ilmoittautuminen suljetaan 16.11.2021 klo 21.

Arvonta suoritetaan 17.11.2021. Otteluajat nettisivujen smash.fi etusivulla kohdassa Uutisia 18.11.2021 klo 13.00 alkaen.
Lisätty21.09.2021 14:04