Perhepelitunti Olarissa ***PERUTTU***

Pvm24.10.2021
Tapahtuman nimiPerhepelitunti Olarissa ***PERUTTU***
Tapahtuman kuvaus**Vain Smashin jäsenille, vain kaksi varausta kerrallaan/perhekunta”**

Lue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla
"ilmoittaudu (TennisClub-tunnuksella)  Lisätietoihin ei tarvitse kirjoittaa osallistujien nimiä"
TAI
”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”]  Kirjoita lisätietoihin osallistujien nimet, Jäsenyystiedot tarkistetaan.
*****

Smash-Espoon perhepelitunnilla voit varata tenniskentästä käyttöön ainoastaan yhden neljänneksen perheen juniorin sekä muun perheen käyttöön kustannustehokkaasti.

Perhepelituntikonseptia kokeillaan syyskauden 2021 ajan, jonka jälkeen sen mahdollisesta jatkosta/laajennuksesta päätetään.

Peruutusehto: Minimimäärä varauksia jotta että perhepelitunti järjestyy on 3 varattua neljännestä. Peruutus tehdään 2 vrk ennen pelituntia, mikäli minimimäärä ei täyty.

Välineet: Pelitunnilla saa käyttää Smash-Espoon minitennisvälineitä (verkot ja apuvälineitä kentällä olevasta laatikosta). Smash-Espoo tarjoaa myös softisharjoittelupallot. Mikäli tarvetta lainamailoille, niin ne onnistuvat ennakkoilmoituksella.

*******

PERHEPELITUNTI ON OMATOIMINEN. PAIKALLA EI OLE SMASH-ESPOON HENKILÖKUNTAA, VAAN JOKAINEN KENTÄN VARANNUT VASTAA OMALTA OSALTAAN SIITÄ ETTÄ MUUT PERHEPELEIHIN OSALLISTUJAT SEKÄ HALLIN KÄYTTÄJÄT OTETAAN HUOMIOON. PERHEPELEIHIN OSALLISTUVIA EI OLE VAKUUTETTU SMASH RY:N PUOLESTA. ILMOITTAUTUMALLA HYVÄKSYT EHDOT.
******

Tarkemmat ohjeet sekä kenttäjaot lähetetään perhepelitunnin varaajalle sähköpostitse tuntia edeltävänä perjantaina.
Jonotus sallittuEi
Lisätty01.09.2021 06:42