Smash-Espoon YELLOW Tiimien kotihallileiri

Pvm27.11.2021
Tapahtuman nimiSmash-Espoon YELLOW Tiimien kotihallileiri
Tapahtuman kuvausTapahtuma on täynnä, mutta voit ilmoittautua jonoon peruutuksien varalta!

Tämä kotihallileiri on tarkoitettu vain Smash-Espoon YELLOW TIIMILÄISILLE (Katso jäljempänä lisää pelaajavalinnoista). Leiripäivä koostuu kahdesta 1,5h tennisosuudesta, oheisharjoituksesta kentällä, tennisaiheisesta luennosta ja omien eväiden syönnistä.

ILMOITTAUTUMISOHJEET:

1. Lue tapahtuman kuvaus ja aloita sitten ilmoittautuminen valitsemalla "Ilmoittaudu (kirjautumatta). HUOM! ÄLÄ VALITSE "Ilmoittaudu (TennisClub-tunnuksella)"

2. Täytä lomakkeeseen PELAAJAN etunimi ja sukunimi sekä HUOLTAJAN puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

3. Kirjoita lisätietoja tarvittaessa.

4. Paina "Vahvista ja tallenna", jolloin saat vahvistusviestin näytölle (Huom! sähköpostiin vahvistusta ei tule).

------------------------------------------------------------
Ilmoittautuminen on tehtävä tiistaihin 23.11. mennessä. Pelaajille ilmoitetaan keskiviikkoon 24.11. klo 21 mennessä toteutuuko leiri.

Pelaajavalinnat:
Kenttiä on leirille varattu kaksi ja mukaan mahtuu 5 pelaajaa/kenttä. Pelaajia otetaan mukaan max. 10 pelaajaa, siten että yhdelle kentälle tulee aina samaa tasoa olevia 5 pelaajaa. Smash-Espoolla on oikeus valita ilmoittautuneista osallistujat siten, että kentälliset saadaan samaa tasoa oleviksi ja peruuttaa leiri, mikäli riittävää määrää samaa tasoa olevia osallistujia ei tule (minimi 4 /maksimi = 5/kenttä).

Leirimaksu 50 eur veloitetaan jälkikäteen kauden seuraavan valmennusmaksun yhteydessä.

Lisätietoja:
Timo Etumäki, timo.etumaki@smashtennis.fi, p. 045-173 2727