Smash-Espoon ORANGE Tiimien kotihallileiri

Pvm25.09.2021
Tapahtuman nimiSmash-Espoon ORANGE Tiimien kotihallileiri
Tapahtuman kuvausTämä ORANGE TIIMIN kotihallileiri on tarkoitettu vain jo pallottelutaidot omaaville Smash-Espoon ORANGE TIIMILÄISILLE! Mikäli et ole varma omaako lapsesi nämä taidot, niin kysy Susalta (susanna.etumaki@smashtennis.fi). Leiripäivä koostuu kahdesta 1,5h tennisosuudesta, niiden välissä oheisliikuntaa (sään salliessa ulkona) ja omien eväiden syöntiä.

ILMOITTAUTUMISOHJEET:

1. Lue tapahtuman kuvaus ja aloita sitten ilmoittautuminen valitsemalla "Ilmoittaudu (kirjautumatta). HUOM! ÄLÄ VALITSE "Ilmoittaudu (TennisClub-tunnuksella)"

2. Täytä lomakkeeseen PELAAJAN etunimi ja sukunimi sekä HUOLTAJAN puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

3. Kirjoita lisätietoja tarvittaessa.

4. Paina "Vahvista ja tallenna", jolloin saat vahvistusviestin näytölle (Huom! sähköpostiin vahvistusta ei tule).

------------------------------------------------------------
Ilmoittautuminen tehtävä tiistaihin 21.9. mennessä. Pelaajille ilmoitetaan keskiviikkoon klo 21 mennessä toteutuuko leiri.

Pelaajia otetaan mukaan max. 12 osallistujaa. Smash-Espoolla on oikeus peruuttaa leiri, mikäli riittävää määrää osallistujia ei tule (minimi 8).

Leirimaksu 40 eur veloitetaan jälkikäteen kauden valmennusmaksun yhteydessä.

Lisätietoja:
Susanna Etumäki, susanna.etumaki@smashtennis.fi, p. 040-5163 723