Smash-Espoo Junior Tour 3.osakilpailu - Sisäinen pelipäivä

Pvm13.11.2021
Tapahtuman nimiSmash-Espoo Junior Tour 3.osakilpailu - Sisäinen pelipäivä
Tapahtuman kuvausHUOM HUOM HUOM!
ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT, MUTTA MINITENNIKSEEN (RED) MAHTUU MUKAAN VIELÄ MUUTAMA. OTA YHTEYTTÄ SUSAAN: susanna.etumaki@smashtennis.fi

ILMOITTAUTUMISOHJEET:

1. Lue tapahtuman kuvaus ja aloita sitten ilmoittautuminen valitsemalla "Ilmoittaudu (kirjautumatta). HUOM! ÄLÄ VALITSE "Ilmoittaudu (TennisClub-tunnuksella)"

2. Täytä lomakkeeseen PELAAJAN etunimi ja sukunimi sekä HUOLTAJAN puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

3. Kirjoita lisätietohin luokka, johon ilmoittautuu (RED, ORANGE, GREEN tai YELLOW).

4. Paina "Vahvista ja tallenna", jolloin saat vahvistusviestin näytölle (Huom! sähköpostiin vahvistusta ei tule).

Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova, vaikka maksu veloitetaan jälkikäteen. Alle 48 h ennen tapahtumaa voi peruutuksen tehdä veloituksetta vain lääkärintodistusta vastaan.
________________________________________________________________________
Tour on Smash-Espoon sisäinen lauantai-pelipäiväsarja ja tarkoitettu kaikille Smash-Espoon juniorivalmennuksessa oleville pelaajille. Osallistumisvaatimuksena on ainoastaan pallottelutaidot. Oman ryhmän valmentajalta voi kysyä kannattaako osallistua, jos itse ei ole varma asista.

Ilmoittautuminen edellisen viikon sunnuntaihin mennessä. Pelaajille ilmoitetaan tarkempi aikataulu sähköpostitse viimeistään kisaviikon keskiviikkona.Kilpailun osalllistumismaksu veloitetaan jälkikäteen valmennusmaksun yhteydessä.

Kilpailu sisältää sarjat (perässä kilpailumaksu):
Minitennis (RED TIIMIT) (softis) 10 eur
Miditennis (ORANGE TIIMIT) (oranssi pallo) 10 eur
Vihreä täplä (GREEN TIIMIT) (koko kenttä) 15 eur
Kovat pallot (YELLOW TIIMIT) (koko kenttä) 15 eur

Kauden 2021-2022 osakilpailut:

Smash-Espoon Junior Tourin ottelut pelataan Olarin liikuntahallissa alla mainittuina päivinä klo 12-17. Mini- ja Miditennis n. klo 12-15 välillä. Vihreätäplä ja kovat pallot klo n. 14-17 välillä. Tarkempi aikataulu lähetetään sähköpostitse ilmoittautuneille viimeistään kisaviikon keskiviikkona. Tietty sarja järjestetään vain mikäli riittävästi ilmoitttautuneita tulee ko. sarjaan. Miniminä voidaan pitää 4 osallistujaa. Vastaavasti sarjojen osallistujamääriä voidaan rajoittaa mikäli ilmoittautumisia tulee paljon.

Lisätietoja Smash-Espoo Junior Tourista valmennusvastaavilta:

RED ja ORANGE TIIMIT:
Susanna Etumäki, susanna.etumaki@smashtennis.fi, p. 040-5163 723