Tenniksen Jatkokurssi Smash Centerissä

Kentät5 ja 6
Pvm30.10. - 31.10.2021
Tapahtuman nimiTenniksen Jatkokurssi Smash Centerissä
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Kursseja ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Jatkokurssi järjestetään Smash Centerissä (Varikkotie 4, 00900 Helsinki) lauantaina ja sunnuntaina klo 12-15. Kurssi pitää sisällään yhteensä kuusi tuntia ohjattua tennisopetusta.

Jatkokurssimme on suunnattu tenniksen peruskurssin käyneille tai muuten tenniksen alkeet opetelleille hieman pelanneille aikuisharrastajille, jotka haluavat syventää tennistaitojaan tekniikan ja taktiikan osalta. Maila on mahdollista saada lainaksi kurssin ajaksi.

Lisätietoja kurssin sisällöstä tenniksen aikuisvalmennuksen vastuuvalmentajalta Janne Eerikäiseltä sähköpostilla janne.eerikainen@smashtennis.fi.

Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smashtennis.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.
Ilmoittautuneita8 (7) / 8
Lisätty13.08.2021 14:08