Tenniksen alkeiskurssi Kaisaniemen massakentillä

PaikkaHelsinki, Kaisaniemen tenniskentät
Pvm02.08. - 05.08.2021
Tapahtuman nimiTenniksen alkeiskurssi Kaisaniemen massakentillä
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Kurssia ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Alkeiskurssi järjestetään Kaisaniemen puiston tenniskentillä (Svante Olssonin puistokuja 3, 00100 Helsinki) maanantaisin ja torstaisin klo 18-20. Kurssi pitää sisällään yhteensä neljä tuntia ohjattua tennisopetusta. Sateen sattuessa kurssi perutaan tai siirretään mahdollisuuksien mukaan sisäkentille Smash Centeriin, joka sijaitsee Itäkeskuksen lähistöllä osoitteessa Varikkotie 4, 00900 Helsinki.

Alkeiskurssin tavoitteena on perehtyä tenniksen perusteisiin, oppia oikean lyöntitekniikan perusteet ja saada eväät omatoimiselle pelaamiselle. Kurssille osallistuminen ei edellytä aikaisempaa pelikokemusta. Alkeiskurssi on tarkoitettu aikuisille ja lähinnä aloittelijoille. Maila on mahdollista saada lainaksi kurssin ajaksi. Kurssi järjestetään ulkona, joten varustaudu sään mukaisesti.

Lisätietoja kurssin sisällöstä tenniksen aikuisvalmennuksen vastuuvalmentajalta Janne Eerikäiseltä sähköpostilla janne.eerikainen@smashtennis.fi.

Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smashtennis.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.
Ilmoittautuneita12 (9) / 12
Lisätty22.04.2021 09:42