Pvm14.06. - 18.06.2021
Tapahtuman nimiPingiksen Team Sportia - kokopäiväleiri aloittelijoille (illmoittautuminen sulkeutuu 9.6.)
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot huolellisesti ja aloita sitten ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Ilmoittautuminen on sitova!

Pingisleiri on tarkoitettu 8-14 -vuotiaille, pingiksestä kiinnostuneille pelaajille. Yhden leiripäivän aikana harjoitellaan ja pelataan yhteensä n. 4h pingistä, sekä 1h muuta oheisliikuntaa. Leirimaksu sisältää lounaan. Lisätietoa leiristä:

Ari Ahokas
ari.ahokas@smashtennis.fi

Lapsiparkki (klo 8-10 ja klo 16-17): halutessasi voit tuoda lapsesi kurssipaikalle jo klo 8 ja hakea vasta klo 17. Tänä aikana hänestä huolehtii ja hänelle järjestää ohjelmaa yksi ohjaajistamme. Lapsiparkin hinta sisältyy leirin hintaan.

Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa kurssin vastuuvalmentajalle Ari Ahokkaalle sähköpostilla osoitteeseen ari.ahokas@smashtennis.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.

--HUOM--

*** SMASHIN VALMENNETTAVAN ALENNUS JA SISARALENUS- TAI LISÄVIIKKOALENNUS EIVÄT OLE YHDISTETTÄVISSÄ. ***
LajiPingis
Lisätty16.03.2021 14:01