Pre-Season harjoitukset [TASO 4-7]

Pvm09.08.2021
Tapahtuman nimiPre-Season harjoitukset [TASO 4-7]
Tapahtuman kuvausMikäli olet epävarma mikä on sinulle sopiva taso [1—3 vai 4-7] ota yhteyttä Lassi Nykänen (lassi.nykanen@smashtennis.fi)

Harjoitusten pääpaino: Syöttö

Pre-Season Harjoituksissa harjoitellaan monipuolisesti sekä tekniikkaa että pelitilanteita - ajatuksena valmistautua alkavaan harjoituskauteen!

Pelaajat jaetaan heidän pelitasonsa mukaan sopiviin harjoitusryhmiin.  Käytössä on päivästä ja pelaajamäärästä riippuen 1-2 kenttää.

Maksamalla osallistumismaksun vahvistat paikkasi tapahtumaan. Mikäli tapahtuma on täynnä, jonotuspaikoille ilmoittautuminen  on mahdollista järjestelmän kautta.

Peruutukset vain lääkärintodistusta vastaan.

Harjoituspaikka Olarin Tennishalli, Olarinniityntie 8, 02210 Espoo

Lisätiedustelut tapahtumasta: