Tenniksen Peruskurssi, Espoo (Ma - Ke 19.00 - 21.00)

Pvm21.06. - 23.06.2021
Tapahtuman nimiTenniksen Peruskurssi, Espoo (Ma - Ke 19.00 - 21.00)
Tapahtuman kuvaus***Kurssiaika Ma - Ke 19.00 - 21.00***

LUE ALTA TAPAHTUMAN TIEDOT HUOLELLISESTI JA ALOITA SITTEN ILMOITTAUTUMINEN VALITSEMALLA ”Ilmoittaudu (kirjautumatta). HUOMIO, ETTÄ KURSSIMAKSU MAKSETAAN ILMOITTAUTUMISEN YHTEYDESSÄ VERKKOMAKSUNA.

Peruskurssin avulla pääset tenniksen parissa alkuun ja opit oikean lyöntitekniikan perusteet asiantuntevassa ohjauksessa. Kurssin tavoitteena on perehdyttää tenniksen perusteisiin ja antaa eväät omatoimiselle pelaamiselle. Kurssille osallistuminen ei edellytä aikaisempaa pelikokemusta. Maila mahdollista saada lainaksi kurssin ajaksi.

Lisätietoja peruskursseistamme:

Maksamalla osallistumismaksun vahvistat paikkasi kurssilla. Mikäli kurssi on täynnä, jonotuspaikoille ilmoittautuminen  on mahdollista järjestelmän kautta.

Peruutukset kursseilta vain lääkärintodistusta vastaan.
Maila mahdollista saada lainaksi kurssin ajaksi.

Kurssipaikka Olarin Tennishalli, Olarinniityntie 8, 02210 Espoo

Mikäli olet epävarma onko perus- vai jatkokurssimme sinulle oikea valinta, ota yhteyttä Smash-espoo@smashtennis.fi tai 040-562 8042 / AV-vastaava Lassi Nykänen
Lisätty02.03.2021 14:16