Sulkapallon vapaaharjoittelu (vähemmän pelanneet, T1)

Kentät11,12
Pvm21.09.2024
Tapahtuman nimiSulkapallon vapaaharjoittelu (vähemmän pelanneet, T1)
Tapahtuman kuvausMukaan mahtuu 8 ensimmäistä.

Sulkapallon vapaaharjoittelu (vähemmän pelanneet) vuorolle saavat osallistua kaiken tasoiset sulkapallosta kiinnostuneet pelaajat. Vuoro on suunnattu erityisesti Smash ry:n aikuisvalmennuksen T1 -tasolle, sekä Smash ry:n vapaaharjoitteluista kiinnostuneille ensimmäistä kertaa mukana oleville pelaajille.

Vapaaharjoittelu maksaa Smash ry:n jäsenille 6€/pelaaja, muille 9,5€/pelaaja. Tapahtumassa pelataan omilla aidoilla sulilla, joita saa tarvittaessa ostettua hallin asiakaspalvelusta. Tapahtumaan ilmoittautuminen on sitoutuva, ja osallistumismaksu palautetaan ainoastaan sairastapauksissa lääkärintodistusta vastaan.

Lisätietoa tapahtumasta: julia.vedenoja@smash.fi
Hinta/hlö9,50 €