Sulkapallon vapaaharjoittelu (kilpa)

Kentät6,7
Pvm25.07.2024
Tapahtuman nimiSulkapallon vapaaharjoittelu (kilpa)
Tapahtuman kuvausMukaan mahtuu 8 ensimmäistä.

Vuorolle saavat osallistua Smash ry:n kilparyhmäläiset (pelaajataso 4), sekä muista seuroista vähintään C-luokan nelurissa kansallisissa kisoissa pärjäävät miespelaajat, sekä A-luokan nelurin naispelaajat. Vapaaharjoittelujen tarkoituksena on pelata pääsääntöisesti nelinpeliä vaihtuvilla pareilla ja vastustajilla, mutta kenttäkapasiteetin puitteissa myös kaksinpeli on vaihtoehto. Tapahtumaa ei ohjaa Smash ry:n valmentaja, vaan pelaajat pyörittävät pelejä omatoimisesti. Vapaaharjoitteluun saavat osallistua myös muiden seurojen pelaajat. Vapaaharjoittelu maksaa Smash ry:n jäsenille 4,5€/pelaaja, muille 6€/pelaaja. Tapahtumassa pelataan omilla aidoilla sulilla, joita saa tarvittaessa ostettua hallin asiakaspalvelusta. Tapahtumaan ilmoittautuminen on sitoutuva, ja osallistumismaksu palautetaan ainoastaan sairastapauksissa lääkärintodistusta vastaan.

Lisätietoa tapahtumasta: julia.vedenoja@smash.fi
(jäsen 4,50 €)