Sulkapallon vapaaharjoittelu (enemmän pelanneet & kilpa)

Kentät6,7,8
Pvm09.07.2024
Tapahtuman nimiSulkapallon vapaaharjoittelu (enemmän pelanneet & kilpa)
Tapahtuman kuvausMukaan mahtuu 12 ensimmäistä.

Sulkapallon vapaaharjoittelu (enemmän pelanneet) tapahtumaan saavat osallistua vapaaharjoittelussa mukana olleet enemmän pelanneet pelaajat, sekä uudet muiden seurojen valmennukseen osallistuneet pelaajat. Vuoro on suunnattu erityisesti Smash ry:n valmennustasoille jo jonkin aikaa pelanneille ja enemmän pelanneille aikuisille, sekä kilpajunioreille. Remontin takia vuoro on yhdistetty kilpavuoron kanssa, eli samalle vuorolle voivat osallistua myös kilparyhmien pelaajat. Vapaaharjoittelujen tarkoituksena on pelata pääsääntöisesti nelinpeliä vaihtuvilla pareilla ja vastustajilla, mutta kenttäkapasiteetin puitteissa myös kaksinpeli on vaihtoehto. Tapahtumaa ei ohjaa Smash ry:n valmentaja, vaan pelaajat pyörittävät pelejä omatoimisesti. Vapaaharjoitteluun saavat osallistua myös muiden seurojen pelaajat. Vapaaharjoittelu maksaa Smash ry:n jäsenille 4,5€/pelaaja, muille 6€/pelaaja. Tapahtumassa pelataan omilla aidoilla sulilla, joita saa tarvittaessa ostettua hallin asiakaspalvelusta. Tapahtumaan ilmoittautuminen on sitoutuva, ja osallistumismaksu palautetaan ainoastaan sairastapauksissa lääkärintodistusta vastaan.

Lisätietoa tapahtumasta: julia.vedenoja@smash.fi
(jäsen 4,50 €)