Sulkapallon vapaaharjoittelu (vähemmän pelanneet)

Kentät11, 12
Pvm01.08.2024
Tapahtuman nimiSulkapallon vapaaharjoittelu (vähemmän pelanneet)
Tapahtuman kuvausMukaan mahtuu 4 ensimmäistä.

Sulkapallon vapaaharjoittelu (vähemmän pelanneet) vuorolle saavat osallistua kaiken tasoiset sulkapallosta kiinnostuneet pelaajat. Vuoro on suunnattu erityisesti Smash ry:n aikuisvalmennuksen aloittelijat & vähemmän pelanneet -valmennustasoille, sekä seuran vapaaharjoitteluista kiinnostuneille ensimmäistä kertaa mukana oleville pelaajille.

Vapaaharjoittelu maksaa Smash ry:n jäsenille 4,5€/pelaaja, muille 6€/pelaaja. Tapahtumassa pelataan omilla aidoilla sulilla, joita saa tarvittaessa ostettua hallin asiakaspalvelusta. Tapahtumaan ilmoittautuminen on sitoutuva, ja osallistumismaksu palautetaan ainoastaan sairastapauksissa lääkärintodistusta vastaan.

Lisätietoa tapahtumasta: julia.vedenoja@smash.fi
(jäsen 4,50 €)