Padelin peruskurssi ulkokentillä

Pvm17.06.2024
Tapahtuman nimiPadelin peruskurssi ulkokentillä
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla:

Smash ry:n jäsen: "Ilmoittaudu (seuran jäsenenä)" -> Kirjautumalla saat jäsenalennuksen käyttöösi automaattisesti

Ei-Smashin jäsen: "Ilmoittaudu (ei-jäsenenä)"

Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos tapahtuma on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Valmennustapahtumia ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Peruskurssin tavoitteena on perehtyä padelin perusteisiin, oppia oikean lyöntitekniikan perusteet ja saada eväät omatoimiselle pelaamiselle. Kurssilla käydään läpi padelin perustekniikkaa, säännöt, sekä pelitaktiikkaa. Loppukurssista pelataan ohjatusti nelinpeliä. Omaa mailaa tai aiempaa pelikokemusta ei tarvita!

Kurssi järjestetään mikäli osallistujia on vähintään 3.

Kurssihintaan sisältyy valmennus, kentät, pallot ja mahdollinen lainamaila.

Valmennukset järjestetään ulkokentillä Smash Centerillä ( Varikkotie 4). Sateen sattuessa olemme sisällä.

Osallistumisen tapahtumaan voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen padel@smash.fi. Osallistumismaksu palautetaan vain lääkärintodistusta vastaan.

Lisätiedot: padel@smash.fi

Lämpimästi tervetuloa mukaan!