Pvm10.06. - 14.06.2024
Tapahtuman nimiViikon 24 TEAM SPORTIA Padelleiri Smash Centerissä (Ilmoittautuminen päättyy 2.6. klo 24)
Tapahtuman kuvausLue ensin tapahtuman tiedot huolellisesti ja ilmoittaudu sitten Smashin jäsentunnuksilla tai jos sinulla ei ole niitä, niin valitsemalla "Ilmoittaudu (ei jäsen)". Mikäli haluat ilmoittaa samalla sähköpostiosoitteella myös toisen pelaajan (sisaren), niin tyhjennä selaimen välimuisti ensin.
Huomioi, että leirimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna. Ilmoittautumalla ja maksamalla hyväksyt valmennusehtomme. Ilmoittautuminen umpeutuu 2.6. klo 24.

Team Sportia padelin kokopäiväleiri on tarkoitettu 7-14 -vuotiaille lapsille/nuorille. Leiriviikko on maanantaista perjantaihin päivittäin klo 9.00 - 15.00.

Kesäleirien tärkein kohokohta on että lapset ja nuoret viihtyvät leirillä padelia oppien sekä siitä nauttien!
Leiripäivä sisältää ainakin 2,5 tuntia padelia ja 2,5 tuntia muita lajeja (sulkapallo, pingis, squash) sekä pelejä & leikkejä.

Leirihintaan kuuluu lämmin lounas päivittäin, leiripaita ja lapsiparkki. Padelmailan saa tarvittaessa lainaksi.

Lapsiparkki (klo 8-9 ja klo 15-16): Halutessasi voitte tuoda lapsesi kurssipaikalle jo klo 8 ja hakea vasta klo 16. Tänä aikana hänestä huolehtii ja hänelle järjestää ohjelmaa yksi ohjaajistamme. Lapsiparkin hinta sisältyy leirin hintaan, mutta ilmoita lapsiparkin tarve silti etukäteen.

Leiri pidetään Smash Centerin kentillä, os. Varikkotie 4, 00900 Helsinki. Käytössä on sekä sisä- että ulkokenttiä sääolosuhteiden mukaan.

Katso tarkat tiedot sekä valmennusehtomme peruutusehtoineen kokopäiväleirille verkkosivustoltamme: https://smashtennis.sporttisaitti.com/kesa-2024/padel-helsinki/lasten-team-sportia-kesaleirit-7/

Huomioitavaa erityistarpeista:
Ryhmävalmennuksessa emme voi huomioida mahdollisia yksittäisen pelaajan erityistarpeita, jotka vaatisivat erillistä avustusta/avustajaa.

--HUOM--
Muista ilmoittaa mahdollinen ruoka-aine-allergia.

ALENNUSKOODIT:
Alekoodia käyttäessäsi, huomioi että ao. ehdot täyttyvät ja kirjoitat koodin oikein (pienillä kirjaimilla).
Huomio myös, että alennuskoodeja. EI voi yhdistää eikä alennuksia saa jälkikäteen.

- Sisaralennuksen -10% (ale vain toiselle saman perheen jäsenelle samalla kurssilla) saat laittamalla alennuskoodiksi:

ale10

- Lisäviikkoalennus -10% saat laittamalla alennuskoodiksi:

ale10

Jäsenalennuksen – 15% saat laittamalla alennuskoodiksi

ale15

tai ilmoittautumalla kirjautumalla järjestelmään omilla tunnuksilla.

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen on tullut perille.

Osallistujille lähetetään leirikirje sähköpostilla viikkoa ennen leiriä (leiriä edeltävänä maanantaina).

Lisätietoja leireistä padel@smash.fi
LajiPadel