Viikon 23 Sulkapallon nuorten kesävalmennus (14v-19v)

Kentät10, 11, 12
Pvm03.06. - 05.06.2024
Tapahtuman nimiViikon 23 Sulkapallon nuorten kesävalmennus (14v-19v)
Tapahtuman kuvausLue ensin tapahtuman tiedot huolellisesti ja ilmoittaudu sitten Smashin jäsentunnuksilla tai jos sinulla ei ole jäsenyyttä valitsemalla "Ilmoittaudu (ei jäsen)". Mikäli haluat ilmoittaa samalla sähköpostiosoitteella myös toisen pelaajan (sisaren), niin tyhjennä selaimen välimuisti ensin.

Kesävalmennus järjestetään maanantaina ja keskiviikkona klo 16-18.

Kesävalmennus on tarkoitettu ensisijaisesti jo toiminnassa mukana oleville kaiken tasoisille 14v-19v nuorille. Tapahtumassa osallistujat jaetaan iän ja pelikokemuksen mukaan pienempiin ryhmiin, jotta osallistujat saavat heille sopivaa valmennusta ja mahdollisimman tasaisia pelejä tapahtuman aikana. Harjoittelun teema vaihtuu päiväkohtaisesti, mutta tapahtuman perus rakenne päivästä riippumatta on 1h lajiharjoituksia + 1h peliä. Yhden viikon hinta (ma + ke) on 40€/jäsen, seuran ulkopuoliset jo jonkin aikaa sulkapalloa pelanneet 50€/pelaaja. Kesätreenit valmentaa Smash ry:n koulutettu valmentaja.

Ilmoittautumalla hyväksyt Smash ry:n tapahtumien valmennusehdot. Lisätietoa ja ehdot löytyvät nettisivuiltamme osoitteesta https://smashtennis.sporttisaitti.com/kesa-2024/sulkapallo-helsinki/nuorten-kesavalmennus-14-19v/

Jos jäsenenä kirjautumisen kanssa on ongelmia, saat jäsenalennuksen myös käyttämällä alennuskoodia ale15. Huom. jäsenyydet tarkistetaan!

Lisätietoa nuorten kesävalmennuksesta:
Julia Vedenoja