Kentät10, 11, 12
Pvm05.08. - 07.08.2024
Tapahtuman nimiViikon 32 TEAM SPORTIA 3 pvän mailapelileiri (ilmoittautuminen päättyy 28.7. klo 24)
Tapahtuman kuvausTÄMÄ TAPAHTUMA JÄRJESTETÄÄN SMASH CENTERISSÄ (VARIKKOTIE 4)

Team Sportia - kokopäiväleiri on loistava ensiaskel Smash ry:n tarjoamien mailapelien pariin!

Leirin aikana tutustutaan sulkapalloon, squashiin, padeliin, pingikseen sekä tennikseen. Kurssi on loistava ensiaskel näiden lajien pariin ja mahdollisen uuden mailapeliharrastuksen löytämiseen. Kurssin tavoitteena sytyttää innostus mailapelejä kohtaan ja löytää oma suosikki näiden joukosta. Kesäleirien tärkein kohokohta on, että lapset ja nuoret viihtyvät leirillä eri mailapelejä oppien sekä niistä nauttien! Huomioithan, että leiri järjestetään kolmipäiväsenä ma-ke, koska koulut alkavat torstaina 8.8.

Leiri on tarkoitettu 6-13 -vuotiaille mailapeleistä kiinnostuneille pelaajille.

Leiri sisältää ainakin 2,5h eri mailapelien lajiharjoitteita ja 2,5h oheisliikuntaa (padelin, pingiksen, sulkapallon ja squashin pelaamista + muita pelejä ja leikkejä). Leirihintaan kuuluu lämmin lounas päivittäin sekä leiripaita.
Valmentajina toimii Smash ry:n koulutetut valmentajat.

Lue ensin alta tapahtuman tiedot huolellisesti ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla "Ilmoittaudu (ei-jäsenenä)".

Huomioi, että kurssimaksu on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.

Katso tarkat tiedot sekä valmennusehtomme peruutusehtoineen kokopäiväleirille verkkosivustoltamme (kopio ao. linkki selaimesi osoitekenttään):

Ilmoittautumalla ja maksamalla hyväksyt em. valmennusehtomme.

--HUOM--
Muista ilmoittaa mahdollinen ruoka-aine-allergia.

ALENNUSKOODIT:
Alekoodia käyttäessäsi, huomioi että ao. ehdot täyttyvät ja kirjoitat koodin oikein (pienillä kirjaimilla). Huomio myös, että alennuskoodeja EI voi yhdistää eikä alennuksia saa jälkikäteen.

- Sisaralennuksen -10% (ale vain toiselle saman perheen jäsenelle samalla kurssilla) saat laittamalla alennuskoodiksi: ale10

- Lisäviikkoalennus -10% saat laittamalla alennuskoodiksi: ale10

- Jäsenalennuksen – 15% saat laittamalla alennuskoodiksi ale15 tai ilmoittautumalla kirjautumalla järjestelmään omilla tunnuksilla.

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen on tullut perille.

Osallistujille lähetetään leirikirje sähköpostilla viikkoa ennen leiriä (leiriä edeltävänä maanantaina).

Lisätietoja leireistä (yhteydenotot mieluiten sähköpostitse):

Julia Vedenoja
julia.vedenoja@smash.fi