Viikon 23 TEAM SPORTIA sulkapalloleiri (ilmoittautuminen päättyy 26.5. klo 24)

Kentät10, 11, 12
Pvm03.06. - 07.06.2024
Tapahtuman nimiViikon 23 TEAM SPORTIA sulkapalloleiri (ilmoittautuminen päättyy 26.5. klo 24)
Tapahtuman kuvausTÄMÄ TAPAHTUMA JÄRJESTETÄÄN SMASH CENTERISSÄ (VARIKKOTIE 4)

Team Sportia - sulkapallon kokopäiväleiri on loistava ensiaskel sulkapallon pariin!

Leiri sopii hyvin aloittelijoille sekä aiemmin sulkapalloa harrastaneille pelaajille. Leirin tavoitteena on päästä kunnolla mukaan lajiin ja sytyttää innostus sekä jo pelanneilla syventää taitotasoa entisestään. Osallistujat jaetaan iän ja pelikokemuksen mukaan pienempiin ryhmiin, jotta jokainen saa omaa harjoittelutasoa tukevaa valmennusta. Kesäleirien tärkein kohokohta on että lapset ja nuoret viihtyvät leirillä sulkapalloa oppien sekä siitä nauttien!

Leiri on tarkoitettu 7-14 -vuotiaille sulkapallosta kiinnostuneille pelaajille.

Leiri sisältää ainakin 2,5h päivässä sulkapalloa ja 2,5h oheisliikuntaa (padel, pingis ja squash + muita pelejä ja liikuntaa). Leirihintaan kuuluu lämmin lounas päivittäin sekä leiripaita.
Valmentajana toimii Smash ry:n sulkapallon ammattivalmentaja Julia Vedenoja.

Lue ensin alta tapahtuman tiedot huolellisesti ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla "Ilmoittaudu (ei-jäsenenä)".

Huomioi, että kurssimaksu on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.

Katso tarkat tiedot sekä valmennusehtomme peruutusehtoineen kokopäiväleirille verkkosivustoltamme (kopio ao. linkki selaimesi osoitekenttään):

Ilmoittautumalla ja maksamalla hyväksyt em. valmennusehtomme.

--HUOM--
Muista ilmoittaa mahdollinen ruoka-aine-allergia.

ALENNUSKOODIT:
Alekoodia käyttäessäsi, huomioi että ao. ehdot täyttyvät ja kirjoitat koodin oikein (pienillä kirjaimilla). Huomio myös, että alennuskoodeja EI voi yhdistää eikä alennuksia saa jälkikäteen.

- Sisaralennuksen -10% (ale vain toiselle saman perheen jäsenelle samalla kurssilla) saat laittamalla alennuskoodiksi: ale10

- Lisäviikkoalennus -10% saat laittamalla alennuskoodiksi: ale10

- Jäsenalennuksen – 15% saat laittamalla alennuskoodiksi ale15 tai ilmoittautumalla kirjautumalla järjestelmään omilla tunnuksilla.

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen on tullut perille.

Osallistujille lähetetään leirikirje sähköpostilla viikkoa ennen leiriä (leiriä edeltävänä maanantaina).

Lisätietoja leireistä (yhteydenotot mieluiten sähköpostitse):

Tiedustelut Smash-Sulkiksesta:

Julia Vedenoja