TACKLA minitenniskurssi (ilmoittautuminen päättyy 2.6. klo 24)

Pvm10.06. - 14.06.2024
Tapahtuman nimiTACKLA minitenniskurssi (ilmoittautuminen päättyy 2.6. klo 24)
Tapahtuman kuvausTÄMÄ TAPAHTUMA JÄRJESTETÄÄN SMASH-HELSINGISSÄ SMASH CENTERISSÄ (VARIKKOTIE 4)

Minitennis on tarkoitettu 4-7 -vuotiaille. Kurssilla on päivittäin tennisopetusta sekä oheisliikuntaa. Minitenniskurssilla pelataan soft-palloilla, matalalla verkolla sekä kevyillä ja pienillä mailoilla. Kurssi pidetään ma-pe klo 11.30-13.
Hintaan sisältyy tennismaila, jonka saa omaksi. Hinta ei sisällä vakuutusta.
Mukaan on hyvä ottaa oma lukko pukuhuoneiden kaappeja varten. Lukkoja saa myös ostaa kassalta hintaan 8€.

Huomioitavaa erityistarpeista
Ryhmävalmennuksessa emme voi huomioida mahdollisia yksittäisen pelaajan erityistarpeita, jotka vaatisivat erillistä avustusta/avustajaa.

Lue ensin alta tapahtuman tiedot huolellisesti ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla "Ilmoittaudu (kirjautumatta)".

Huomioi, että kurssimaksu on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.

Katso tarkat tiedot sekä valmennusehtomme peruutusehtoineen verkkosivustoltamme (kopio ao. linkki selaimesi osoitekenttään):

Ilmoittautumalla ja maksamalla hyväksyt em. valmennusehtomme.

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen on tullut perille.

Osallistujille lähetetään leirikirje sähköpostilla viikkoa ennen leiriä (leiriä edeltävänä maanantaina).

Lisätietoja leireistä (yhteydenotot mieluiten sähköpostitse):

Juha Romppanen
Juniorivalmennusvastaava, Smash-Tennis Helsinki