Viikon 23 TEAM SPORTIA Tennisleiri (ilmoittautuminen päättyy 26.5. klo 24)

Pvm03.06. - 07.06.2024
Tapahtuman nimiViikon 23 TEAM SPORTIA Tennisleiri (ilmoittautuminen päättyy 26.5. klo 24)
Tapahtuman kuvausTÄMÄ TAPAHTUMA JÄRJESTETÄÄN SMASH-HELSINGISSÄ SMASH CENTERISSÄ (VARIKKOTIE 4)

Kokopäiväleirit on suunnattu 6–13-vuotiaille pelaajille. Pelaajat jaetaan ikä- ja tasoryhmiin niin tenniksessä kuin oheisharjoituksissa. Aloittelijoille opetetaan tenniksen perusteet. Keskitason pelaajat kehittävät peruslyöntejä, syöttöjä ja lentolyöntejä. Edistyneet juniorit keskittyvät pelinsä hienosäätöön pelinomaisten harjoitusten aikana.

Leiri sisältää ainakin 2,5 tuntia tennistä ja 2,5 tuntia muuta ohjattua toimintaa kuten muita urheilulajeja, leikkejä sekä pelejä. Viimeisenä päivänä pelataan leiriturnaus.

- Leiri on tarkoitettu 6-13-vuotiaille pelaajille.
- Pelaajat jaetaan leirin alussa sopiviin taso- ja ikäryhmiin (minitennis, miditennis ja kova pallo).
- Ryhmäkoko max. 6 / ohjaaja
- Leiriviikko on maanantaista perjantaihin päivittäin klo 9.00 - 15.00.
- Leirihintaan kuuluu lämmin lounas päivittäin, leiripaita ja lapsiparkki.
- Tennismailan saa tarvittaessa lainaksi.

Lapsiparkki (klo 8-9 ja klo 15-16): Halutessasi voitte tuoda lapsesi kurssipaikalle jo klo 8 ja hakea vasta klo 16. Tänä aikana hänestä huolehtii ja hänelle järjestää ohjelmaa yksi ohjaajistamme. Lapsiparkin hinta sisältyy leirin hintaan, mutta ilmoita lapsiparkin tarve silti etukäteen.

Huomioitavaa erityistarpeista
Ryhmävalmennuksessa emme voi huomioida mahdollisia yksittäisen pelaajan erityistarpeita, jotka vaatisivat erillistä avustusta/avustajaa.

Lue ensin alta tapahtuman tiedot huolellisesti ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla "Ilmoittaudu (kirjautumatta)".

Huomioi, että kurssimaksu on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.

Katso tarkat tiedot sekä valmennusehtomme peruutusehtoineen kokopäiväleirille verkkosivustoltamme (kopio ao. linkki selaimesi osoitekenttään):

Ilmoittautumalla ja maksamalla hyväksyt em. valmennusehtomme.

--HUOM--
Muista ilmoittaa mahdollinen ruoka-aine-allergia.

ALENNUSKOODIT:
Alekoodia käyttäessäsi, huomioi että ao. ehdot täyttyvät ja kirjoitat koodin oikein (pienillä kirjaimilla).
Huomio myös, että alennuskoodeja. EI voi yhdistää eikä alennuksia saa jälkikäteen.

- Sisaralennuksen -10% (ale vain toiselle saman perheen jäsenelle samalla kurssilla) saat laittamalla alennuskoodiksi:

ale10

- Lisäviikkoalennus -10% saat laittamalla alennuskoodiksi:

ale10

Jäsenalennuksen – 15% saat laittamalla alennuskoodiksi

ale15

tai ilmoittautumalla kirjautumalla järjestelmään omilla tunnuksilla.

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen on tullut perille.

Osallistujille lähetetään leirikirje sähköpostilla viikkoa ennen leiriä (leiriä edeltävänä maanantaina).

Lisätietoja leireistä (yhteydenotot mieluiten sähköpostitse):

Juha Romppanen
Juniorivalmennusvastaava, Smash-Tennis Helsinki