PaikkaEspoo, Olarin tennishalli
Pvm03.06. - 07.06.2024
Tapahtuman nimiViikon 23 YELLOW SUMMER BOOT CAMP 12-16v Olarissa (ilmoittautuminen päättyy 26.5. klo 24)
Tapahtuman kuvausTÄMÄ TAPAHTUMA JÄRJESTETÄÄN SMASH ESPOOSSA OLARIN TENNISHALLISSA.

SUMMER BOOT CAMP on suunnattu edistyneille 12-16-vuotiaille kovien pallojen pelaajille ja harrastekilpapelaajille. Näillä pelaajilla on lyöntitekniset valmiudet jo kunnossa, ja pelaajat harjoittelevat tavoitteellisesti useamman kerran viikossa ympäri vuoden.

Mukaan mahtuu min/max 4 pelaajaa/BOOT CAMP-viikko.

BOOT CAMPIN kesto on maanantaista perjantaihin klo 9–15.

Päiväohjelma:
Klo 9.00–9.30 ”Aamuherättely”
Klo 9.30–11.00 Tennisharjoitus
Klo 11.00–11.30 Tennisfysiikkaharjoitus
Klo 11.30–12.30 Lounastauko
Klo 12.30–14.00 Tennisharjoitus
Klo 14.00–15.00 Oheisharjoitus ja loppuvenyttely (pelejä esim. futis, koris, sähly, frisbee-golf)

BOOT CAMPIN tennikset järjestetään sisällä Olarin tennishallissa (Olarinniityntie 8, 02210 Espoo). Valmentajana toimii U18 vastaava Timo Etumäki. Hintaan kuuluu lämmin lounas päivittäin ja T-paita.

HUOM! Ennen ilmoittautumista varmista BOOT CAMP-vastaavalta, että tasosi on siihen sopiva:

Timo Etumäki
Smash-Espoo U18 juniorivalmennusvastaava
p. 045 -173 2727
timo.etumaki@smash.fi

Lue ensin tapahtuman tiedot huolellisesti ja ilmoittaudu sitten Smashin jäsentunnuksilla tai jos sinulla ei ole niitä, niin valitsemalla "Ilmoittaudu (ei jäsen)". Mikäli haluat ilmoittaa samalla sähköpostiosoitteella myös toisen pelaajan (sisaren), niin tyhjennä selaimen välimuisti ensin.

Huomioi, että osallistumismaksu on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.

Katso tarkat tiedot sekä valmennusehtomme peruutusehtoineen verkkosivustoltamme (kopio ao. linkki selaimesi osoitekenttään):

HUOM! BOOT CAMPin peruutusehdot:
Osallistuja voi peruuttaa ilmoittautumisensa 14 vrk ennen leiriä, jolloin palautetaan 100% leirin hinnasta. Jos leirivaraus peruutetaan myöhemmin kuin 14 vrk ennen leirin alkua, veloitetaan koko leirin hinta. Peruminen on tehtävä kirjallisesti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen smash-espoo@smash.fi

Sairastumistapauksissa leirimaksu palautetaan kokonaisuudessaan lääkärintodistusta vastaan, mutta ainoastaan niissä tapauksissa, jossa poisjäännistä ilmoitetaan ennen leirin alkua. Ilmoitus poisjäännistä sekä lääkärintodistus on lähetettävä kirjallisesti sähköpostina osoitteeseen smash-espoo@smash.fi

Ilmoittautumalla ja maksamalla hyväksyt em. valmennusehtomme.

--HUOM--
Pienestä ryhmäkoosta johtuen alennukset eivät ole voimassa.

Osallistujille lähetetään BOOT CAMP-kirje sähköpostilla viikkoa ennen tapahtuman alkua ( edeltävänä maanantaina).

Lisätietoa:

Timo Etumäki