Pvm29.07. - 02.08.2024
Tapahtuman nimiViikon 31 TEAM SPORTIA Tennisleiri Olarissa (ilmoittautuminen päättyy 21.7. klo 24)
Tapahtuman kuvausTÄMÄ TAPAHTUMA JÄRJESTETÄÄN SMASH ESPOOSSA OLARIN TENNISHALLISSA.

Kokopäiväleirit on suunnattu sekä nykyisille 6–15-vuotiaille Red, Orange ja Green tiimien pelaajille, että muille 6–12-vuotiaille Red, Orange ja Green -pelaajille. Pelaajat jaetaan ikä- ja tasoryhmiin niin tenniksessä kuin oheisharjoituksissa.

Kesätennisleirien tärkein kohokohta on, että lapset ja nuoret viihtyvät leirillä tennistä oppien ja siitä nauttien. Aloittelijoille opetetaan tenniksen perusteet. Keskitason pelaajat kehittävät peruslyöntejä, syöttöjä ja lentolyöntejä. Edistyneet juniorit keskittyvät pelinsä hienosäätöön pelinomaisten harjoitusten aikana.

Leiri sisältää ainakin 2,5 tuntia tennistä ja 2,5 tuntia muuta ohjattua toimintaa kuten muita urheilulajeja, leikkejä sekä pelejä. Viimeisenä päivänä pelataan leiriturnaus sekä tehdään yhteinen retki.

- Leiri on suunnattu sekä nykyisille 6–15-vuotiaille Red, Orange ja Green tiimien pelaajille, että muille 6–12-vuotiaille Red, Orange ja Green -pelaajille.
- Pelaajat jaetaan leirin alussa sopiviin taso- ja ikäryhmiin (RED; ORANGE, GREEN).
- Ryhmäkoko min 5 ja max. 6 / ohjaaja
- Leiriviikko on maanantaista perjantaihin päivittäin klo 9.00 - 15.00.
- Leirihintaan kuuluu lämmin lounas päivittäin, leiripaita ja lapsiparkki.
- Tennismailan saa tarvittaessa lainaksi.

Lapsiparkki (klo 8-9 ja klo 15-16): Halutessasi voitte tuoda lapsesi kurssipaikalle jo klo 8 ja hakea vasta klo 16. Tänä aikana hänestä huolehtii ja hänelle järjestää ohjelmaa yksi ohjaajistamme. Lapsiparkin hinta sisältyy leirin hintaan, mutta ilmoita lapsiparkin tarve silti etukäteen.

Huomioitavaa erityistarpeista
Ryhmävalmennuksessa emme voi huomioida mahdollisia yksittäisen pelaajan erityistarpeita, jotka vaatisivat erillistä avustusta/avustajaa.

Lue ensin tapahtuman tiedot huolellisesti ja ilmoittaudu sitten Smashin jäsentunnuksilla tai jos sinulla ei ole niitä, niin valitsemalla "Ilmoittaudu (ei jäsen)". Mikäli haluat ilmoittaa samalla sähköpostiosoitteella myös toisen pelaajan (sisaren), niin tyhjennä selaimen välimuisti ensin.

Huomioi, että kurssimaksu on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.

Katso tarkat tiedot sekä valmennusehtomme peruutusehtoineen kokopäiväleirille verkkosivustoltamme (kopio ao. linkki selaimesi osoitekenttään):

HUOM! Leirin peruutusehdot:
Osallistuja voi peruuttaa ilmoittautumisensa 14 vrk ennen leiriä, jolloin palautetaan 100% leirin hinnasta. Jos leirivaraus peruutetaan myöhemmin kuin 14 vrk ennen leirin alkua, veloitetaan koko leirin hinta. Peruminen on tehtävä kirjallisesti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen smash-espoo@smash.fi

Sairastumistapauksissa leirimaksu palautetaan kokonaisuudessaan lääkärintodistusta vastaan, mutta ainoastaan niissä tapauksissa, jossa poisjäännistä ilmoitetaan ennen leirin alkua. Ilmoitus poisjäännistä sekä lääkärintodistus on lähetettävä kirjallisesti sähköpostina osoitteeseen smash-espoo@smash.fi

Ilmoittautumalla ja maksamalla hyväksyt em. valmennusehtomme.

--HUOM--
Muista ilmoittaa mahdollinen ruoka-aine-allergia.

ALENNUSKOODIT:
Alekoodia käyttäessäsi, huomioi että ao. ehdot täyttyvät ja kirjoitat koodin oikein (pienillä kirjaimilla).
Huomio myös, että alennuskoodeja EI voi yhdistää eikä alennuksia saa jälkikäteen.

- Sisaralennuksen -10% (ale vain toiselle saman perheen jäsenelle samalla kurssilla) saat laittamalla alennuskoodiksi:

ale10

- Lisäviikkoalennus -10% saat laittamalla alennuskoodiksi:

ale10

- Vähintään 2h/viikko harjoittelevan kausivalmennettavan alennuksen -20% saat laittamalla alennuskoodiksi:

ale20

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen on tullut perille.

Osallistujille lähetetään leirikirje sähköpostilla viikkoa ennen leiriä (leiriä edeltävänä maanantaina).

Lisätietoja leireistä:

Susanna Etumäki