Pvm10.06. - 13.06.2024
Tapahtuman nimiViikon 24 Minitennis-kurssi 5-7 v aloittelijoille Olarissa (ilmoittautuminen päättyy 2.6. klo 24)
Tapahtuman kuvausTÄMÄ TAPAHTUMA JÄRJESTETÄÄN SMASH ESPOOSSA OLARIN TENNISHALLISSA.

Kurssi on loistava ensiaskel tenniksen pariin ja sillä tutustutaan tennikseen monipuolisin menetelmin sekä välinein. Kurssin tavoitteena on päästä mukaan lajiin ja sytyttää innostus.

Minitennistä pelataan pehmeillä softis-palloilla ja minitennis-kentällä. Valmennuksesta vastaavat koulutetut valmentajat.

- Kurssi on suunnattu 5-7 -vuotiaille aloittelijoille.
- Ryhmäkoko max. 6 / ohjaaja
- Kurssiaika on päivittäin ma-to klo 15-16.
Kurssin kesto on yhteensä 4 tuntia.
- Tennismailan saa tarvittaessa lainaksi

Lue ensin tapahtuman tiedot huolellisesti ja ilmoittaudu sitten Smashin jäsentunnuksilla tai jos sinulla ei ole niitä, niin valitsemalla "Ilmoittaudu (ei jäsen)". Mikäli haluat ilmoittaa samalla sähköpostiosoitteella myös toisen pelaajan (sisaren), niin tyhjennä selaimen välimuisti ensin.

Huomioi, että kurssimaksu on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.

Huomioithan, että täytät lapsen nimen nimi-kenttään.

Katso tarkat tiedot sekä valmennusehtomme peruutusehtoineen minitenniskurssille verkkosivustoltamme (kopio ao. linkki selaimesi osoitekenttään):

Ilmoittautumalla ja maksamalla hyväksyt em. valmennusehtomme.

--HUOM--
- Sisaralennuksen -10% (alennus vain toiselle saman perheen jäsenelle samalla kurssilla) saat laittamalla alennuskoodiksi:

ale10

Alekoodia käyttäessäsi, huomioi että em. ehto täyttyy ja kirjoitat koodin oikein (pienillä kirjaimilla). Alennusta ei voi saada enää jälkikäteen.

- Kurssiin ei kuulu T-paitaa eikä ruokailua, joten ne kohdat voit jättää tyhjäksi.

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen on tullut perille.

Osallistujille lähetetään kurssikirje sähköpostilla viikkoa ennen kurssia (kurssia edeltävänä maanantaina).

Lisätietoja kurssista:

Susanna Etumäki