***PERUTTU*** Sulkapallon mestaruuskilpailut - Nelinpeli harrasteluokka

Kentät6, 7 ja 8
Pvm10.02.2024
Tapahtuman nimi***PERUTTU*** Sulkapallon mestaruuskilpailut - Nelinpeli harrasteluokka
Tapahtuman kuvausOsallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Turnausta ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova, ja osallistumismaksu palautetaan vain lääkärintodistuksella. Ilmoittautuminen sulkeutuu to 8.2. klo 18.

Osallistuminen edellyttää Smash ry:n jäsenyyttä.

Tervetuloa taistelemaan Smash ry:n mestaruudesta! Nelinpelin harrasteluokka on avoin kaikille seuran harrastepelaajille (valmennustasot aloittelijat & jo jonkin aikaa pelanneet, juniorit, sekä pelaajat, jotka eivät ole kansallisiin turnauksiin osallistuneet). Turnaukseen osallistutaan yhdessä peliparin kanssa, jonka nimi lisätään ilmoittautumisen yhteydessä "Lisätietoja" -kohtaan. Jokaiselle pelaajalle tulee turnauksen aikana ainakin kolme ottelua! Osallistumismaksu sisältää pelipallot.
Jonotus sallittuEi
Vain jäsenilleKyllä