PERUTTU *** Karin Klinikka: Peruslyönnit ja liikkuminen [T2-T4]

KentätKenttä 1
Pvm20.01.2024
Tapahtuman nimiPERUTTU *** Karin Klinikka: Peruslyönnit ja liikkuminen [T2-T4]
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla:

Smash ry:n jäsen: "Ilmoittaudu TennisClub-tunnuksella" -> Kirjautumalla saat jäsenalennuksen käyttöösi automaattisesti

Ei-Smashin jäsen: "Ilmoittaudu kirjautumatta"

Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos klinikka on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Klinikoita ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Karin klinikassa harjoitellaan tunnin teeman mukaisesti painottaen tekniikkaan.

Pelkästään syöttöön keskittyviin klinikoihin voi osallistua kaikki pelaajat tasojen 1-7 välillä.

Syöttö + palautus sekä Peruslyönnit ja liikkuminen - klinikoihin on tasoryhmät, ilmoittauduthan vain oman tasosi mukaiseen ryhmään.

Mukaan klinikoihin mahtuu 4 ensin ilmoittautunutta - minimiosallistujamäärä on jotta tapahtuma järjestetään on 3 pelaajaa.

Valmentajana toimii Kari Siukonen

Peruutusehdot: Peruutukset ainoastaan lääkärintodistusta vastaan. Pidätämme oikeuden peruuttaa tapahtuma 48h ennen tapahtuman alkamista, mikäli minimiosallistujamäärä ei täyty.

Lisätietoja: Esa Palomäki esa.palomaki@smash.fi

Ilmoittautumalla hyväksyt ylläolevat ehdot.
(jäsen 32 €)
Jonotus sallittuEi