Padelin alkeiskurssi 4x1,5h

Kentät7
Pvm07.02. - 28.02.2024
Tapahtuman nimiPadelin alkeiskurssi 4x1,5h
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla:
Smash ry:n jäsen: "Ilmoittaudu TennisClub-tunnuksella" -> Kirjautumalla saat jäsenalennuksen käyttöösi automaattisesti.

Ei-Smashin jäsen: "Ilmoittaudu kirjautumatta"

Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos tapahtuma on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Valmennustapahtumia ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

4x1,5 tunnin alkeiskurssi, jossa käydään läpi padelin peruslyönnit (kämmen- ja rystylyönti, takalasi, lentolyönnit, ylälyönti(bandeja)), säännöt sekä pelitaktiikkaa. Kurssille voi osallistua vaikkei olisi ennen pelannut, mutta myös kokeneemmatkin pelaajat hyötyvät paljon perustekniikoiden läpikäymisestä.

Ajankohta keskiviikkoisin 7.2, 14.2, 21.2 & 28.2. klo 17.30-19.00

Kurssihintaan sisältyy valmennus, kentät, pallot ja mahdollinen lainamaila.

Valmennukset järjestetään Arena Center Myllypurossa (Alakiventie 2).

Tervetuloa mukaan!

Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.

Lisätiedot: padel@smash.fi
LajiPadel