Smash-Sulkis junioreiden turnaus

Kentät6, 7, 8
Pvm06.04.2024
Tapahtuman nimiSmash-Sulkis junioreiden turnaus
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla:
Smash ry:n jäsen: "Ilmoittaudu TennisClub-tunnuksella"

Turnaukseen mahtuu 24 ensimmäiseksi ilmoittautunutta, ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautuminen sulkeutuu to 4.4.2024 mennessä.

Osallistuminen edellyttää Smash ry:n jäsenyyttä.

Kaksinpeliturnaus on avoin kaikille seuran alle 15-vuotiaille (2009 syntyneet ja sitä nuoremmat) kilpa- ja harrastepelaajille. Turnaus pelataan aidoilla sulilla, jotka järjestäjät antavat pelaajille ennen ottelun alkua. Jokaiselle pelaajalle tulee turnauksen aikana ainakin kolme ottelua. Osallistujat pyritään jakamaan mahdollisimman tasaisiin lohkoihin iän ja pelikokemuksen pohjalta.

Huom! Jos turnaukseen ei saada tasaisia lohkoja aikaiseksi, tulemme olemaan yhteyksissä huoltajiin edeltävän viikon aikana, ja keksimme näille pelaajille omaa ohjelmaa tapahtuman ajaksi. Jokainen saa osallistua ja pääsee pelaamaan, mutta tapahtuman sisältö ei välttämättä ole perinteinen turnaus.

Toivomme mahdollisimman monen vanhemman osallistuvan turnauksen avustamiseen pisteiden näyttäjinä ja tsemppareina. Tapahtuma on erinomainen kaikille kilpailemisesta kiinnostuneille pelaajille, eikä aiempaa kilpailukokemusta tarvita. Tapahtumassa opetellaan kilpailuissa toimimista tutussa ympäristössä oman seuran pelaajien kesken. Osallistuminen on ilmaista kaikille juniorivalmennuksessa mukana oleville.
Vain jäsenilleKyllä
Ilmoittautumisen peruutusrajaEnnen tapahtuman alkua