***PERUTTU***Sulkapallon mestaruuskilpailut - Nelinpelin kilpaluokka

Kentät6, 7, 8, 9
Pvm10.02.2024
Tapahtuman nimi***PERUTTU***Sulkapallon mestaruuskilpailut - Nelinpelin kilpaluokka
Tapahtuman kuvausOsallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Turnausta ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova, ja osallistumismaksu palautetaan vain lääkärintodistuksella. Ilmoittautuminen sulkeutuu to 8.2. klo 18.

Osallistuminen edellyttää Smash ry:n jäsenyyttä.

Tervetuloa taistelemaan Smash ry:n mestaruudesta! Nelinpelin kilpaluokka on avoin kaikille seuran kilpapelaajille (valmennustasot kuntokilpa & kilpa, sekä pelaajat, jotka ovat osallistuneet kansallisiin turnauksiin). Turnaukseen osallistutaan yhdessä peliparin kanssa, jonka nimi lisätään ilmoittautumisen yhteydessä "Lisätietoja" -kohtaan. Jokaiselle pelaajalle tulee turnauksen aikana ainakin kolme ottelua. Osallistumismaksu sisältää pelipallot.
Jonotus sallittuEi
Vain jäsenilleKyllä