Tenniksen Preseason / Peruslyönnit ja liikkuminen [Tasot 2-5]

KentätKenttä 1, 2, 3
Pvm10.08.2023
Tapahtuman nimiTenniksen Preseason / Peruslyönnit ja liikkuminen [Tasot 2-5]
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla:

Smash ry:n jäsen: "Ilmoittaudu TennisClub-tunnuksella" -> Kirjautumalla saat jäsenalennuksen käyttöösi automaattisesti

Ei-Smashin jäsen: "Ilmoittaudu kirjautumatta"

Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos klinikka on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Klinikoita ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Tennisklinikoissa harjoitellaan klinikan teeman mukaisesti 2 h valmentajan johdolla. Tämä klinikka soveltuu parhaiten Smashin valmennusryhmätasojen 2-5 pelaajille:

Lisätietoja voit kysyä sähköpostilla aikuisvalmennuksen vastuuvalmentajalta Esa Palomäeltä: esa.palomaki@smash.fi.

Osallistumisen voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.
(jäsen 47 €)
Lisätty27.02.2023 22:56