PERUTTU *** Pelitapahtuma Olarissa [Taso 3-5]

KentätKenttä 1, 2, 3
Pvm22.06.2023
Tapahtuman nimiPERUTTU *** Pelitapahtuma Olarissa [Taso 3-5]
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla:

Smash ry:n jäsen: "Ilmoittaudu TennisClub-tunnuksella" -> Kirjautumalla saat jäsenalennuksen käyttöösi automaattisesti.

Ei-Smashin jäsen: "Ilmoittaudu kirjautumatta"

Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Mikäli tapahtuma on täynnä, jonotuspaikoille ilmoittautuminen on mahdollista järjestelmän kautta.

Pelitapahtumassa illoissa ajatuksena on pelata kaksin- tai nelinpelejä hyvällä fiiliksellä vaihtuvin parein! Tarvittaessa käytetään sovellettuja palloja, sääntöjä ja kenttäkokoja pelaajien tason mukaan. Otteluita pelataan tarvittaessa ns. vaihtopelisäännöillä (kaksi paria pelaa samalla kentällä samanaikaisesti). Pelitapahtuma on hyvä mahdollisuus kokeilla matalan kynnyksen kilpailemista, ja pelaaja saa useita otteluita eri pelaajia vastaan, mikä on yksi tärkeä tekijä tenniksessä kehittymisessä.

Tapahtuman vetäjänä Esa Palomäki.

Lisätiedustelut tapahtumasta: smash-espoo@smash.fi tai 040-125 2006 / AV-vastaava Esa Palomäki. Osallistumisen voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa jolloin palautamme osallistumismaksun.
Hinta/hlö34,50 €
(jäsen 30 €)