Viikon 32 TEAM SPORTIA Tennisleiri 6-13 v. Smash Centerissä

PaikkaHelsinki, Smash Center
Pvm07.08. - 09.08.2023
Tapahtuman nimiViikon 32 TEAM SPORTIA Tennisleiri 6-13 v. Smash Centerissä
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot huolellisesti ja aloita sitten ilmoittautuminen (kirjautumatta). Huomioi, että leirimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna. Ilmoittautumalla ja maksamalla hyväksyt valmennusehtomme. Ilmoittautuminen umpeutuu 30.7. klo 24.

TeamSportia kokopäivätennisleiri on tarkoitettu 6-13 -vuotiaille lapsille/nuorille.Leiriviikko on maanantaista perjantaihin päivittäin klo 9.00 - 15.00.

Leiri sisältää ainakin 2,5 tuntia tennistä ja 2,5 tuntia muuta ohjattua toimintaa kuten muita urheilulajeja, leikkejä sekä pelejä. Viimeisenä päivänä pelataan turnaus. Osallistujille tarjotaan lämmin lounas hallimme tiloissa. Hintaan sisältyy t-paita.

Valmentajina toimivat Smash ry:n koulutetut valmentajat.

Lapsiparkki (klo 8-9 ja klo 15-16): Halutessasi voitte tuoda lapsesi leiripaikalle jo klo 8 ja hakea vasta klo 16. Tänä aikana hänestä huolehtii ja hänelle järjestää ohjelmaa yksi ohjaajistamme. Lapsiparkin hinta sisältyy leirin hintaan.

--HUOM--
Muista ilmoittaa mahdollinen ruoka-aine-allergia.

--HUOM--

*** SMASHIN VALMENNETTAVAN ALENNUS JA SISARALENUS- TAI LISÄVIIKKOALENNUS EIVÄT OLE YHDISTETTÄVISSÄ. ***

HUOM!
Alekoodia käyttäessäsi, huomioi että em. ehdot täyttyvät ja kirjoitat koodin oikein (pienillä kirjaimilla)

Leirikirje lähetetään s-postilla viikkoa ennen leiriä osallistujille. Leirikirjeessä monenlaista infoa leiriviikosta.
IkäryhmäLapset
Lisätty15.02.2023 12:48