Padelin vapaapeliharjoittelu, aikuiset tasot 3-5

Kentät1-4
Pvm18.02.2023
Tapahtuman nimiPadelin vapaapeliharjoittelu, aikuiset tasot 3-5
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla:
Smash ry:n jäsen: "Ilmoittaudu TennisClub-tunnuksella" -> Kirjautumalla saat jäsenalennuksen käyttöösi automaattisesti.

Ei-Smashin jäsen: "Ilmoittaudu kirjautumatta"

Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos tapahtuma on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Valmennustapahtumia ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Lähde mukaan pelaamaan padelia lauantaiaamuna klo 10-12! Vapaapelit pelataan Arena Centerin kentillä 1-4.

Pelit pelataan omatoimisesti, pallot ja lainamailat saat seuran puolesta. Kyseessä on pelitreenit ilman valmentajaa. Vapaaharjoittelu on tarkoitettu

* Smashin jäsenille tasot 3-5 ja mukaan voit tuoda yhden ei-jäsenen.

Hinta Smashin jäsen + perheenjäsen tai ystävä 5 € / henkilö / kerta.

***HUOM! Jokaisen pelaajan tulee varata oma paikka = tehdä oma ilmoittautuminen***
(Mikäli toisen pelaajan ilmoittaminen ei onnistu, niin tyhjennä selaimesi välimuisti)

Ilmoittautumiset TennisClubin järjestelmään torstaihin klo 18.00 mennessä:

Lisätiedot:
Padel@smash.fi