Muusikkopadel 2022 - Miehet ja naiset avoin luokka

Kentät1-4
Pvm20.12.2022
Tapahtuman nimiMuusikkopadel 2022 - Miehet ja naiset avoin luokka
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos kilpailu on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Kilpailua ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Kilpailuun saavat osallistua kaikki musiikkialan ammattilaiset (muusikot, konsertti- rock- ja iskelmälaulajat, säveltäjät, musiikinopettajat, levytuottajat, konserttijärjestäjät, äänittäjät, musiikkitoimittajat jne.)
.
Americanon idea on, että kaikki pelaajat pelaavat kaikkien toisten pelaajien kanssa. Keräät itsellesi pisteitä voittamalla yksittäisiä palloja ottelujen aikana. Yhdessä ottelussa pelataan 28 pistettä. Jokainen voitettu pallo tuo sinulle sekä parillesi 1 pisteen. Kun ottelu on ohi (28 pistettä on pelattu), syötetään tulos Padelutionin Americano-järjestelmään. 20-8 tulos antaa 20 pistettä ottelun voittajille sekä 8 pistettä ottelun häviäjille. Jokaisella pisteellä on siis merkitystä!

Ilmoittautuminen suljetaan 15.12.2022 klo 21. Mukaan mahtuu 16 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Ottelut pelataan ti 20.12.2022 klo 10-14 välisenä aikana. Arvonta suoritetaan 16.12.2022. Otteluajat lähetetään osallistujille ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiin arvonnan jälkeen.
LajiPadel
Lisätty28.11.2022 11:59