Squashin jatkokurssi

Kentät3, 4, ja 5
Pvm04.02. - 05.02.2023
Tapahtuman nimiSquashin jatkokurssi
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla:
Smash ry:n jäsen: "Ilmoittaudu TennisClub-tunnuksella" -> Kirjautumalla saat jäsenalennuksen käyttöösi automaattisesti.

Ei-Smashin jäsen: "Ilmoittaudu kirjautumatta".

Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Kurssia ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!
***

Jatkokurssi järjestetään lauantaina ja sunnuntaina klo 10.30-12.00. Kolmen tunnin kurssilla syvennetään squashtaitoja, ja se soveltuu jo jonkin verran pelanneille.

Omaa mailaa tai aiempaa kokemusta ei tarvita!

Lisätiedot:
Julia Vedenoja
julia.vedenoja@smash.fi

Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.
LajiSquash
(jäsen 50 €)