PaikkaHelsinki, Arena Center Myllypuro
Kentät5, 6
Pvm02.04.2023
Tapahtuman nimiPadelklinikka [Teema yhden-kahdenlasin pelaaminen (nurkkapeli) ja kierteiden vaikutus pomppuun sekä jalkatyö]
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla:

Smash ry:n jäsen: "Ilmoittaudu TennisClub-tunnuksella" -> Kirjautumalla saat jäsenalennuksen käyttöösi automaattisesti.

Ei-Smashin jäsen: "Ilmoittaudu kirjautumatta"

Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos tapahtuma on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Tapahtumaa ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Klinikan teemana yhden-kahdenlasin pelaaminen (nurkkapeli) ja kierteiden vaikutus pomppuun sekä jalkatyö. Klinikka on tarkoitettu jo jonkin verran padelia aikaisemmin pelanneille.

Klinikka pidetään Arena Center Myllypurossa (osoite Alakiventie 2, 00920 Helsinki).

Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smashtennis.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.
LajiPadel
(jäsen 35 €)