Muusikkotennis 2022 - Naiset kaksinpeli, avoin luokka

PaikkaHelsinki, Smash Center
Pvm22.11. - 24.11.2022
Tapahtuman nimiMuusikkotennis 2022 - Naiset kaksinpeli, avoin luokka
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos kilpailu on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Kilpailua ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Kilpailuun saavat osallistua kaikki musiikkialan ammattilaiset (muusikot, konsertti-, rock- ja iskelmälaulajat, säveltäjät, musiikinopettajat, levytuottajat, konserttijärjestäjät, äänittäjät, musiikkitoimittajat jne.). Pelaaja voi osallistua korkeintaan kahteen sarjaan.

Ottelut pelataan paras kolmesta -systeemillä, 6-6-tilanteessa tie-break ja mahdollinen kolmas erä pelataan tie-breakina 10 pisteeseen. Ottelut pelataan ilman tasoituksia. Pelaajat tuomitsevat itse ottelunsa. Pelaaja on velvollinen itse ottamaan selvää ottelu-ajoistaan ennen kisaa ja kisan aikana. Ottelut pelataan "kaavio kahteen suuntaan" -idealla eli ensimmäisellä kierroksella pudonneille järjestetään jatkosarja.

Ilmoittautuminen suljetaan 15.11.2022 klo 21.

Ottelut pelataan ti-to klo 9.00-15.00 välisenä aikana. Mahdollisia lohko-otteluita pelataan ti ja ke, finaalit to. Ilmoita mahdolliset esteet ilmoittautumisen yhteydessä.

Arvonta suoritetaan 16.11.2022. Otteluajat nettisivujen smash.fi etusivulla kohdassa Uutisia 17.11.2022 klo 13.00 alkaen.
Lisätty28.09.2022 13:54