Padelklinikka: Lobbi ja smash (bandeja)

PaikkaHelsinki, Arena Center Myllypuro
Pvm09.10.2022
Tapahtuman nimiPadelklinikka: Lobbi ja smash (bandeja)
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos tapahtuma on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Tapahtumaa ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Klinikan teemana lobbi ja smash (bandeja). Klinikka on tarkoitettu jo jonkin verran padelia aikaisemmin pelanneille.

Klinikka pidetään Arena Center Myllypurossa (osoite Alakiventie 2, 00920 Helsinki).

Lisätietoja kurssin sisällöstä Ari Ahokkaalta sähköpostitse osoitteesta ari.ahokas@smashtennis.fi.

Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smashtennis.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.
LajiPadel
Lisätty26.08.2022 14:20